WISHLIST #1

Hi!

I dream about some products for very long time and I know someday they will be mine. ;)

Do you own some of this?

 Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (shade Auburn).

 Estée Lauder Double Wear foundation.


 Chanel Rouge Allure Velvet lipstick (shade 34 La Raffinee).


 SONY NEX 5T.


Tarte Amazonian Clay 12H foundation.
Vichy Teint ideal Bronzing powder (shade 3 Tan Foncee).


Have a nice day! xo
Jasna

Follow me on 

Komentarji

  1. Jaz imam svojo prvo Chanel šminko, enako embalažo, drug odtenek. Ampak ja, sem pa razočarana glede obstojnosti. Mi gre skorajda hitreje dol kot pa kakšna Essence, Catrice :/ Glede na ceno sem pričakovala res top šminko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, resnooo? :/ Sej kot sam Chanel me ne gane toliko, kot ta odtenek - če najdem dope tega, bom vesela ;) Zaenkrat mi pa še ni uspelo - najbolj približno je imela ena šminka od Kiko odtenek...

      Izbriši

Objavite komentar