TOP 10 LAKOV ZA POLETJE

Zdravo! :)

O tej objavi razmišljam že tako dolgo časa, da je pomlad že mimo, saj sem hotela prvotno predstaviti mojih top 10 lakov za pomlad in poletje, saj sem jih nosila že tudi spomladi. In vsi odtenki kar kličejo po soncu in vročih dnevih, tako da upam, da se bo vreme temu primerno pričelo tudi obnašati. ;)

Žal mi slike niso izpadle, kot sem želela – saj »swatchi« na sliki niso realni, in čeprav sem naredila ogromno slik, ni izpadlo kot bi moralo. Barve so v resnici dosti lepše, in so bolj približne tistim, kjer so na sliki laki v stekleničkah.
Vse »swatche« sem naredila z dvemi plastmi, čeprav bi bilo pri večini že samo ena plast dovolj.



1.)  ESSENCE, I LOVE TRENDS, 05 PURE SOUL
Preprost lak, nežno belkastega odtenka, z majhnimi bleščicami. Je edini lak izmed vseh, ki ga za boljšo opaznost priporočam nanesti v dveh slojih. Ni ravno obstojen, dan do dva.  Je pa super za te poletne mesece. Sama nakupa sicer ne bi ponovila.

2.)  YES LOVE, N268
Cenovno zelo ugoden lak, kupljen v eni izmed kitajskih trgovinic. Dobro pigmentiran, en sloj je dovolj. Boljše obstojen, kot zgoraj omenjeni lak od Essence.

3.)  DEBORAH MILANO, GEL EFFECT, 01
O tem laku sem pisala že decembra, ko sem ga kupila. Še vedno sem tako navdušena nad njim – je čudovite nude barve, ki paše k vsakršnem izgledu. Ima res super gel efekt, zdrži mi tudi do 3 dni. Nakup vsekakor priporočam, tudi sama sem prepričana, da ko ga porabim, si kupim novega.

4.)  DEBORAH MILANO, GEL EFFECT, 19
Čudovit lak v odtenku lavendra. Meni eden najljubših lakov, ki sem jih imela. Sem nad njim isto navdušena, kot nad prejšnjim.

5.)  SALLY HANSEN, XTREME WEAR, 420 PACIFIC BLUE
V ta lak sem se zaljubila še več kot pred letom dni v enem izmed YouTube videu modne vlogerke, ki jo spremljam. In ko sem za zasledila na spletni strani Destination Pretty (last slovenske blogerke Sandre), nisem razmišljala o nakupu. Tudi ta lahk zdrži pri meni nekje do 3 dni. Navdušena!

6.)  KIKO MAKE UP MILANO, 504
Še en lak, ki vsebuje bleščice, pa mi je klub temu všeč – sama nisem ravno navdušena nad laki z bleščicami. Lak mi zdrži tudi do 4 dni. Izmed vseh lakov tega najmanj uporabljam, iskreno. In ravno bleščice so vzrok, ker mi vzamejo več časa, da lak odstranim. Ne vem zakaj, ampak ko pride do lakiranja, nimam ravno potrpljenja, in bi rada vse na hitro. Za makeup obraza je pa popolnoma drugače – še dobro da smo različni. ;)

7.)  KIKO MAKE UP MILANO, 377
Čudovit pastelno roza odtenek laka, ki tudi paše k večini izgledov, predvsem k svetlejšim oblačilom izpade odlično. Tudi ta lak mi zdrži do 4 dni. Meni je prečudovit.

8.)  KIKO MAKE UP MILANO, 526
Čudovit mint odtenek laka, ki je moj najljubši. In že drugo leto zapored mi prevlada mint. Ne vem, kaj je v tej barvi, ampak meni je top. Zelo rada nosim ta lak, in počutim se srečno, ko ga nosim. Sama pozitiva ga je. ;) Nakup bom vsekakor ponovila.

9.)  CHINA GLAZE, IN A LILY BIT
Čudovit pastelen odtenek laka. Zelo mi je všeč tudi čopič, ker imaš red dober nadzor nad nanosom, tudi nedrseči pokrovček laka je super. Škoda mi je le, da ni bolj obstojen. Zdrži mi do 2 dni. In kolikor sem slišala navdušenosti o tej znamki lakov, sej pričakovala boljšo obstojnost.

10.)                     CHINA GLAZE, PETAL TO THE METAL
Zelo živahen koralen odtenek laka, idealen za poletne mesece, predvsem v času, ko si bolj zagorel. Ostalo mnenje je pa enako zgornjemu.



Ti je kakšen izmed lakov še posebej všeč? kateri so tvoji najljubši laki za poletne mesece? :)

Pozdravčki,

Jasna

Follow me on 

Komentarji

  1. Čudovita izbira odtenkov :) Zelo me mikata Deborah 19 in Kiko 504 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Deborah je fenomenalen, Kiko pa tudi! ;)

      Izbriši
  2. Meni pa sta Yes Love in tisti mint/neon zelen Kiko lak prvo padla v oči :) Podpiram vso izbiro, vse bi z veseljem nosila poleti. Pa še kdaj :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/2015/06/loving-hut.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ouja, dejansko jih nosim dosti že od zime - nikjer ne piše res, da se nosi samo v določenem mesecu. ;)

      Izbriši
  3. Super objava moja najljubša odtenka sta Kiko 377 in Deborah Milano 19. Osebno moj najljubši lak je od Tanye Burr colection ki se imenuje Little Duck in ga nosim ves čas od Avgusta ko sm ga dobila:)
    Lala,
    http://larajemec.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, super se sliši tale od Tanye! Sama imam njen glos picnic in the park, in če je lahk vsaj pol tako super kot glos, je vreden nakupa. ;)

      Izbriši
  4. Jst sem prav navdušena nad njimi! :) Super, lepo da so ti všeč! ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar