#SecretSanta OBDAROVANJE BLOGERK – Kaj sem prejela?

Zdravo!
Blogerka Živa (Nothin` fancy. Really.) je predlagala, da bi se slovenske blogerke med seboj obdarovale, in punce smo bile seveda za. Živa je naredila žreb, ampak nam je v sporočilu javila samo tisto blogerko + njen naslov, katero smo obdarovale same, ostalo je bilo skrivnost – zato #SecretSanta obdarovanje. ;)
Ker sem pri tem sodelovala prvič, sem bila zelo navdušena. Sama sem svoji obdarovanki ta teden nakupila izdelke, in poslala pošiljko na drug konec Slovenije. ;)
Sama pa sem prejela pošiljko od Gejbe (Parokeets). :) Že ko sem zagledala čudovito škatlico, sem skoraj na glas vriskala. In ko sem jo odprla … niti približno ne vem, kolikokrat sem vmes izgovorila OMG, samo vem, da je bilo velikokrat! ;)
Poleg sem prejela čudovito pisemce, katerega sem najprej prebrala. Že po tem se je videlo, da je Gejba vložila dosti časa v raziskovanje, kaj mi je všeč. In moram povedati, da je izdelke, ki jih je poslala, izbrala ODLIČNO, saj so mi vsi ZELO všeč. In to ne pravim zaradi vljudnosti, ampak ker je res. Kot da bi me poznala že ogromno let. Niti enega izmed prejetih izdelkov še nimam v svoji zbirki, tako da že komaj čakam testiranje. Iskreno, nekaj sem že testirala in poslikala, tako da vas slike čakajo spodaj. ;) Gejba je budget kar konkretno presegla (zmenile smo se za 10 evrov), mislim pa, da nas je to naredilo večina od blogerk, ker se 10 evrov kar prehitro nabere. :)


Pa poglejmo še na slikah, kaj sem prejela.


Čudovita škatla, v kateri so se skrivali prejeti izdelki.


Pogled na odprto škatlo. :)


1. izdelek: Manhattan lip lacquer, Reds rock!



2. izdelek: Catrice Ultimate Colour, 360 MATTraction



3. izdelek: Catrice Ultimate stay, 040 NUDE trition


Swatchi vseh treh zgoraj omenjenih rdečil za ustnice.

Vse tri barve so mi TOP! In sem prepričana, da jih bom tudi zelo veliko uporabljala. ;)


4. izdelek: Burt`s bees balzam za ustnice.

O tem balzamu za ustnice sem v zadnjem času toliko brala na blogih, da sem si ga želela kupiti. Ravno ta teden sem ga gledala v trgovini, pa sem si potem rekla:"Saj ga ne rabiš, imaš že tako preveč balzamov!" No, pa ga sedaj vseeno imam! ;) Diši mi pa isto, kot gel za tuširanje Med&mleko od Afrodite. :)



5. izdelek: Alverde krema. Diši čudovito.


6. izdelek: Alessandro lak za nohte

Moj PRVI Alessandro lak! :) Toliko sem že brala o teh lakih za nohte, pa si iskreno, nisem še nikoli privoščila kakšen lak te znamke. Sicer sama nisem velika navdušenka bleščic, ampak tale lak je tako čudovit! Sem ga morala takoj preizkusiti, in sedaj vem, zakaj toliko hvale o tej znamki. Res sem zelo pozitivno presenečena nad pigmentiranostjo - in to na sliki je samo en sloj! :)


7. izdelek: sladkarije! :) Yummy!


In še skupinska slika. ;)

Moram povedati, da tako bogatega darila res nisem pričakovala. Niti nimam pojma, kdaj sem nazadnje tako navdušeno odpirala darilo. :) To, da smo se blogerke obdarovale med sabo, je bila res super ideja, in upam, da še kdaj ponovimo! ;)
V prihodnosti si želim tudi kdaj izmenjati paket, mogoče celo s tujo blogerko, bi bilo zelo zanimivo. ;)

Vam je všeč moje prejeto darilo? :) Meni ZELO! ;)
Gejba, še enkrat HVALA!

Dragi moji, lep preostanek vikenda vam želim! 

Pozdravčki!

Jasna


Komentarji

  1. Sem upala, da vmes ne boš katerega izmed izbranih izdelkov kupila. :D 10 EUR je res tako hitro tukaj, da sem se morala prav potrudit z akcijami (kupi za božični december)&co, da nisem čisto zašla. :D
    Krasne praznike ti želim in veliko veselja z darilom,
    Gejba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni veliko manjkalo, da bi 2 izmed teh že skoraj kupila, res! :D Tko da si res SUPER trofila, HVALA! ;)
      Tudi tebi želim čudovite praznike, obdane v krogu najbližjih! <3 :)

      Izbriši
  2. Super zadeva, darilca pa so res luštna :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar